EcofontFirmy zajmujące się produkcją i urządzeń biurowych takich jak drukarki i kserokopiarki wciąż podejmują nowe wysiłki, by jeszcze bardziej udoskonalić swoje produkty pod kątem ich ekonomiczności. Minimalizacja zużycia tuszu stała się jednym z priorytetów w branży, dlatego możemy cieszyć się coraz wydajniejszymi i lepszymi drukarkami, zarówno do potrzeb biurowych, jak i domowych. Wywodząca się z Holandii firma Spranq podeszła do tego tematu od zupełnie innej strony - opracowała pomysł, który pozwala na redukcję zużycia tuszu, a przy tym jest zupełnie niezwiązany z budową samego urządzenia drukującego. Pomysłem tym jest... nowa czcionka o nazwie Ecofont, która wymaga mniejszej ilości punktów, w których trzeba nanieść toner lub tusz. W jaki sposób działa Ecofont i jakie korzyści może przynieść? O tym opowiemy w poniższym artykule. Zapraszamy!

Specjaliści od marketingu wymyślają coraz to nowe techniki oddziaływań na klienta. Jedną z nich są wykorzystywane do promocji już od wielu lat gadżety reklamowe, na które naniesione są barwne i przyciągające uwagę logotypy i hasła reklamującej się firmy. Niejednokrotnie zastanawiający jest fakt, w jaki sposób nadrukowano je na tak małych elementach, jakimi te gadżety najczęściej są. Postanowiliśmy więc krótko przedstawić podstawowe techniki nanoszenia barwnych zdobień na trójwymiarowe elementy. Wybór odpowiedniej w danym przypadku oczywiście zależny jest od kształtu, pola przeznaczonego do zadruku oraz materiału, z jakiego jest wykonany przedmiot.

Kserokopiarki to urządzenia biurowe służące przede wszystkim do kopiowania dokumentów. Współcześnie odchodzi się już od urządzeń, które posiadają tylko tę funkcję. Dzisiejsze kserokopiarki to rozbudowane urządzenia łącze w sobie kopiarkę z drukarką, skanerem, faxem i często jeszcze kilkoma innymi funkcjami. Jakie są zatem możliwości takich zaawansowanych urządzeń?